سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صبا

 

 سرانجام داستان مربی تیم ملی!!!

 

امید وارم تمام دوستداران فوتبال برنامه امشب 90 را تماشا کرده باشند.در ابتدا  از تلاش عادل فردوسی پور تشکر می کنم که همیشه سعی می کند تا حقایق برای مردم روشن شود و معلوم شود که دروغ می گوید.
یادم هست وقتی تیم ملی کشتی آزاد ما خوب نتیجه نمی گرفت آقای کفاشیان در مصاحبه ای می گفتند وقتی تیم با مربی داخلی خوب نتیجه نمی گیره باید مربی خارجی بیاوریم.
نمی دونم حالا که ایشون رئیس فدراسیون شدن لابد تیم ملی فوتبال ما با مربی داخلی خوب نتیجه گرفته که سرانجام داستان مربی تیم ملی به علی دایی ختم شد.
ولی امشب هرچه فردوسی پور تلاش کرد که چطور شد بعد از لیست طویلی از مربیان خارجی و 5 مربی داخلی یکدفعه علی دایی سرانجام این انتخاب بود نتوانست به سر این ماجرا پی ببرد و کفاشیان تا توانست از زیر جواب دادن در رفت و از لیاقتهای علی دایی سخن گفت.
حالا آقای کفاشیان  علی دایی  چند ماه پیش هم بود چرا اینقدر برای مردم فیلم بازی کردین و جلسه گذاشتین 5 مربی دیگر به عموم گفتین و لی 1 روزه علی دایی شدن مربی!!!!!!!!!!
شاید هم به قول علی دایی فقط خواست خدا بوده .  

پ ن: آقایون محترم مردم آگاهند و وقتی دروغ می گویید از زیر جواب دادن در میروید و بر خلاف آنچه که می گویید عمل می کنید کاملا می فهمند.

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در  سه شنبه 86/12/14ساعت  2:25 صبح  توسط صبا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کلاه قرمزی
سفره هفت سین ما
[عناوین آرشیوشده]

?????هر کی نیاد ضرر کرده?????