سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صبا

وقتی در کشور ما قانون جدیدی می خواهد اعمال شود و این قانون هم به جای خدمت رسانی به مردم در راستای به شیشه کردن خون مردم باشد سریع در خبر رسانه ملی ما گزارشی از کشورهای پیشرفته و اکثریت غربی پخش می شود که در آنجااین قانون سالهاست که اعمال می شود.

مانند قانون مالیات بر افزونه که هر چند شب یکبار گزارشی از کشورهای انگلیس و ایتالیاو.. پخش می شود که در آنجا در مورد کوچکترین چیز این قانون اعمال می شود.ولی دولتمردان ما این فکر را نمی کنند که مردم هرسال علاوه بر کلی مالیات و عوارض و... مالیات اسلامی هم پرداخت می کنند و هم اینکه درآمدوسیستم کشور ما باآن کشورها کلی فرق دارد.

وقتی هم درمورد گرانیها از آنها سوال میشود , می گویند علت این گرانیهای مربوط به داخل نمی شود این محصولات در تمام دنیا گران شده و گزارشی از گرانی های موجود و نارضایتی مردم در دنیا از سیما پخش می شود.

در حاشیه نمایشگاه لوازم خانگی وقتی از وزیر سوال می شود که چرا وقتی قیمت جهانی این محصولات کاهش یافته ولی قیمت این محصولات در کشور ما تغییر نکرده در جواب می گوید سیستم ما کلا مستقل از آنها می باشد و سود و زیانش در کشور ما تاثیر نمی گذارد.


نوشته شده در  شنبه 87/9/16ساعت  9:33 عصر  توسط صبا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کلاه قرمزی
سفره هفت سین ما
[عناوین آرشیوشده]

?????هر کی نیاد ضرر کرده?????