سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صبا

در دانشگاه وقتی بحث می شود می گویند فلسطینی ها تقصیر خودشان هست .
در ابتدا خود آنها زمین هایشان را فروختند و پولشان را گرفتند .
خودشان سرزمینشان را ترک کردند .
خودشان با همدیگر اتحاد ندارند.
کشور ما این مسئله را بزرگ کرده و تلویزیون ما هست ,که فقط صحنه های درگیری را نشان می دهد.

من نمی گویم این حرف ها درست نیست ولی نمیتوانم با قبول آنها بی تفاوت باشم. بچه های کوچک و دختران هم سن و سال من مگر چه گناهی کردند,آیا آنها حق زندگی راحت ,همراه با امنیت وآسایش ندارند؟
به نظر من کسانی که به این راحتی صحبت می کنند نمی دانند امنیت چه نعمت بزرگیست و نبود آن هیچ توجیهی را نمی پذیرد. نمی دانند تمام روز را با ترس گذراندند چه سخت است؟
نمی دانند وقتی صدای موشک را در بالای سرت می شنوی  و هر لحظه ممکن است خانه ات روی سرت  فرو ریزد و عزیز ترین افراد زندگیت در کنارت جان بدهند چه لحظات دردناکی می باشد.
در این فصل سرما آوارگی چقدر مشکل است.
وای خدای من! وقتی بچه های کوچک از مدرسه تعطیل شده اند  و اسرائیل آنها را بمباران می کند  آیا انسانیت جایی را برای قبول این بحث ها و حرفها را دارد؟

 


نوشته شده در  شنبه 87/10/7ساعت  9:41 عصر  توسط صبا 
  نظرات دیگران()

طلاق


در این چند سال اخیر شاهد مشکلات مربوط به مهریه بودیم که خانمها در هنگام طلاق مهریه های خود را به اجرا می گذاشتند  البته در بعضی از مواقع حق با آنها بود ودر بعضی مواقع این کار تبدیل به تیغ زنی  آقایون شده بود.چند روزی هست خبرهای عجیب تر می شنوم آقایونی که پولهای کلان میگیرند تا طلاق بدهند. دختر جوان و بسیار زیبایی می شناسم که زیباییش زبان زد بود  بعد از اتمام دبیرستان عقد کرد  تعریف می کرد همسرش سه روز بعد از عقد شروع به بداخلاقی کرده  آنقدر بد اخلاق می باشد که زندگی با آن غیر ممکن و هرچه خانواده ها تلاش کردند این آقا تغییر نکرده  و حال این آقای بد اخلاق اعلام کرده که 20 میلیون میگیرد تا طلاق بدهد. شبیه همین مورد  برای افراد دیگر هم اتفاق افتاده که خانواده دختر برای آزادسازی فرزندش مجبور به پرداخت میلیونها پول شده.

 


نوشته شده در  یکشنبه 87/10/1ساعت  5:3 عصر  توسط صبا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کلاه قرمزی
سفره هفت سین ما
[عناوین آرشیوشده]

?????هر کی نیاد ضرر کرده?????